فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز
فونت زيبا ساز
head>

ابزار وبلاگ

امیر داری چیکار میکنی تو؟

امیر افجار

عاشقان امیر افجار

 

امیر جووونم بلاخره آپ کرد.....وهمونطور که همتون می دونید منم بلاخره آپ  کردم

آخیییی امیر دلم برات تنگ شده عشق منچیکار کنم؟شما بگید

نگاش کن ...ای جانم

چطوره عکس ؟

آهااااااااااان یادم رفت اینو بهتون بگم

بچه ها یه  شکلات تو دهنم بود ..تا این عکسو دیدم پرید تو حلقم....یعنی داشتم خفه می شدم

نظرت چیه؟

 

 



نظرات شما عزیزان:

golabatooooon
ساعت20:25---3 آذر 1391
kafi bud?chera mikhasti bugrafimo benevisam?
پاسخ:هیچی عزیزم .خواستم بیشتر باهات آشناشم گلم


ساعت14:19---3 آذر 1391

baba honar manddddddddddddd

پاسخ: راستی میگم چی شد دوباره سر از وب من دراوردی تو ؟ خیلی دلم تنگ شده بود برات.اهان این داستان مدادرنگی هارو یادش بخیر کتاب داستانشو داشتم وقتی کوچولو بودم...خیلی قشنگه مگه نه؟



golabatooooon
ساعت18:58---2 آذر 1391
sadaf bamo koja neveshti?inja ke hichi nist?

golabatooooon
ساعت18:40---2 آذر 1391
bashe faghat mishe begi koja benevisam ta dobare narahat nashi azizam???????
پاسخ:همین جا


golabatooooon
ساعت18:21---2 آذر 1391
bashe faghat ghablesh mishe begi koja benevisam ta dobare narahat nashiiiiiiii????????????????????

ساعت16:48---1 آذر 1391

حق داشتی عزیزم منم اگه بعداز قرنها میدیدم امیر اب کرده از خوشحالیو تعجب سکته میکردم.فکر کنم اسم این کار معرق کاری باشه.حالا که میخواد واسه باران جون یه گیتار درست کنه لطفا بهش بگو واسه منم یه دونه خوشگلشو درست کنه

پاسخ:نه منظورم این نبود.امیر آپش به جاست و دقیقا میدونه کی باید آپ کنه!!شاید تو واسه این تعجب کنی .اما من با تو زمین تا آسمون فرق دارم... راستی ازت میخوام یه بیوگرافی از خودت بنویسی



باران
ساعت16:46---30 آبان 1391
عزیزم



میشه به امیر بگی برا منم یه تار درست کنه؟ پاسخ:باشه.چشم


الناز
ساعت16:44---30 آبان 1391
تو دیوانه ای به جان الناز پاسخ:در اینکه شکی نیســــــــــــــــــــــــــــــــــــــــت

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ سه شنبه 30 آبان 1391برچسب:,سـاعت 16:16 نويسنده _
яima